Bonnefanten Free Fridays | Bonnefantenmuseum

MAASTRICHT

Een gratis avond in het museum. Voor, door & met jou.

Tijdens de Bonnefanten Free Fridays (#BFF) beleef je gratis een verrassend programma in het museum.

Musea zijn de schatkamers van de samenleving waarin verleden en heden samenkomen. Ze zijn het geheugen van stad, streek en land en bieden nieuwe vensters op de wereld of vergroten de bestaande vensters. Juist in deze tijd, waarin alles draait om zelf ervaren en beleven, zijn musea misschien wel belangrijker dan ooit. Het zijn plekken voor bezinning, verwondering, verbazing en ontroering, allemaal emoties die musea een intrinsieke waarde geven. Vanzelfsprekend moet dit voor iedereen bereikbaar zijn.

Tijdens Bonnefanten Free Fridays, openen ze de deur…

Tijdens Bonnefanten Free Fridays, openen ze de deuren voor een gratis avond in het museum. Elke editie nodigen ze een verrassende vereniging, club, stichting of sub-cultuur uit, om samen een uniek programma te organiseren. Als uitgangspunt voor het programma nemen ze de collecties oude en hedendaagse kunst of de tijdelijke tentoonstellingen die op dat moment in het museum te zien zijn. De programmering bestaat uit verschillende activiteiten, die je uitdagen van toeschouwer te veranderen naar deelnemer of zelfs co-creator.

• Vrijdag 7 juni 2024 20.00 - 23.00 uurMeer informatie
  • Bonnefanten Free Friday: 7 juni
    Datum: vrijdag, 7 juni 2024
    Tijd: 20:00 – 23:00 uur
    Entree: gratis

Save the date! Meer info volgt.

Meer weten over ons programma? Houd onze website en socials in de gaten.

• Gratis
  • Tijdens Bonnefanten Free Fridays zijn alle huidige tentoonstellingen gratis te bekijken.