Gasterie VeerMestreech

Maastricht

Liefde, lef en meesterschap.

In het prachtige voormalige Ursulinenklooster, in het centrum van Maastricht, heeft stichting Philadelphia Zorg, Werk & Begeleiding een plekje gecreëerd waar iedereen welkom is en zijn talenten kan ontwikkelen. Mensen met een verstandelijke beperking en afstand tot de arbeidsmarkt kunnen bij ons terecht voor dagbesteding, werkervaring of een leer-werktraject. Die stap nemen vraagt lef. Het werk doen we met liefde. En samen ontwikkelen we meesterschap.

Het resultaat is een gewoon en zo zelfstandig mogelijk leven voor onze deelne…

Het resultaat is een gewoon en zo zelfstandig mogelijk leven voor onze deelnemers. Zo laten wij ze zien dat ze een mooie functie vervullen en gewaardeerd worden. In het Creatief atelier maken onze deelnemers de mooiste tassen, mozaïekcreaties en decoratieve spullen van duurzame, hergebruikte materialen. In ons restaurant mag jong en oud komen genieten van verse gerechten, bereid door onze deelnemers. Onze menukaart reflecteert Maastricht, met producten van eigen bodem en van lokale ondernemers. Een deel van onze groenten en kruiden kweken we in onze eigen kloostertuin.

Tenslotte kunt u bij Gasterie VeerMestreech terecht voor bedrijfsbijeenkomsten, een jubileum, verjaardag of familiefeest. Ons klooster biedt een uitstekende ambiance voor gezelschappen vanaf 10 personen. Laat je betoveren door de prachtige architectuur en de rustieke charme terwijl je geniet van jouw favoriete drankjes en heerlijke hapjes.

• Elke maandag 10.00 - 18.00 uur
  • Elke dinsdag 10.00 - 18.00 uur